Koordynator ds. dostępności

Stanowiska

Koordynator ds. dostępności

Dane kontaktowe i zakres zadań

Kontakt
Radosław Łuszcz
Urząd Gminy Kornowac
ul. Raciborska 48, 44-285 Kornowac
tel. 32 430 10 37 wew.103
e-mail sekretarz@kornowac.pl

Do zadań koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego należy w szczególności:
1) wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności,
2) identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
3) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych,
5) monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
6) prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego,
7) przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24-09-2020
Dokument wytworzony przez: Referat Organizacyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Radosław Łuszcz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 września 2020 09:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Łuszcz
Ilość wyświetleń: 887
24 września 2020 09:34 (Radosław Łuszcz) - Aktualizacja danych jednostki.
24 września 2020 09:34 (Radosław Łuszcz) - Dodanie stanowiska: Koordynator ds. dostępności.
24 września 2020 09:21 (Radosław Łuszcz) - Utworzenie jednostki.