Przetargi - rozstrzygnięte

REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG W GMINIE KORNOWAC

Zamawiający:
Gmina Kornowac

Tytuł przetargu:
REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG W GMINIE KORNOWAC

CPV:
45.23.31.42-6; 90.21.00.00-2

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
Informacje dotyczące warunków składania ofert

o Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty.
o Oferent przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.
o Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
o Ważność złożonych dokumentów przyjmuje się do 3 miesięcy od daty ich wystawienia przez organ wydający, za wyjątkiem zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i odpisu z właściwego rejestru - do 6 miesięcy.
o Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składającą ofertę. Za podpis Zamawiający uznaje własnoręczny podpis z pieczątką imienną osoby podpisującej.
o Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności zg. z art. 297 ustawy z dnia 02.08.1997 - Kodeks Karny (Dz.U.97.88.553 z późn. zm.) i zg. z przepisami Prawa zamówień publicznych powoduje wykluczenie oferenta z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt2).
o Wszelkie dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez oferenta ściśle wg warunków i postanowień zawartych w niniejszej SIWZ bez dokonywania w nich zmian przez oferenta. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów czy załączników nie dotyczy oferenta, wpisuje on "nie dotyczy".
o Wszelkie oświadczenia i zaświadczenia, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Ustawa z dnia 16.04.1993r. Dz.U.03.153.1503 z późn. zm.), powinny być opatrzone klauzulą "Tajne ".
Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w godz. od 08:00 do 15:00 pod wymienionymi niżej numerami telefonów, lub osobiście w siedzibie zamawiającego w pok. 22. Oferent może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień oferentowi, jeżeli wniosek wpłynie do niego przed upływem 6 dni od terminu składania ofert.


Termin realizacji:
Etap I : Termin realizacji zamówienia: do 31.03.2010r.
Termin realizacji może być wydłużony tylko w przypadku, gdy od 1 marca 2010
warunki pogodowe (przedłużająca się zima) uniemożliwią rozpoczęcie realizacji
zadania.

Etap II : Termin realizacji zamówienia: do 30.09.2010r. (wg wskazania Oferenta)


Osoba odpowiedzialna:
Gilbert Kramarczyk

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kornowac
ul. Raciborska 48
44 - 285 Kornowac


Oferty można składać do:
2010-02-03 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2010-02-03 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
Sala Narad
Urzędu Gminy Kornowac


Kryteria wyboru:
cena - 100%

Wadium:
nie wymaga

Uwagi:


Firmy uczestniczące

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 grudnia 2012 07:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1223
21 grudnia 2012 07:07 (Administrator) - Dodanie załącznika [remont_cz¹stkowy_2010.doc] do dokumentu.
21 grudnia 2012 07:07 (Administrator) - Dodanie załącznika [og³oszenie_o_przetargu_2010.doc] do dokumentu.
21 grudnia 2012 07:07 (Administrator) - Dodanie dokumentu.