Przetargi - rozstrzygnięte

Udzielenie kredytu Gminie Kornowac o łącznej wysokości 896 431,00zł

Zamawiający:
Urząd Gminy Kornowac

Tytuł przetargu:
Udzielenie kredytu Gminie Kornowac o łącznej wysokości 896 431,00 zł

CPV:
66113000-5

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 211.000 euro

Warunki:
Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.).

Termin realizacji:
31.12.2022r.

Osoba odpowiedzialna:
Marian Rogoś

Miejsce składania ofert:
sekretariat Urzędu Gminy KOrnowac

Oferty można składać do:
2011-09-05 godz: 09:45

Otwarcie ofert:
2011-09-05 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
sala narad Urzędu Gminy Kornowac

Kryteria wyboru:
a) Oświadczenie o braku okoliczności wykluczenia z postępowania o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 4.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 34)
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


Wadium:
nie wymaga

Uwagi:


Firmy uczestniczące

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 grudnia 2012 07:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1272
21 grudnia 2012 07:58 (Administrator) - Dodanie załącznika [zmiana_siwz_13092011_r.pdf] do dokumentu.
21 grudnia 2012 07:58 (Administrator) - Dodanie załącznika [zmiana_siwz_8092011_r.pdf] do dokumentu.
21 grudnia 2012 07:58 (Administrator) - Dodanie załącznika [zmiana_siwz_6092011_r.pdf] do dokumentu.