Zamawiający:
Gmina Kornowac
Tytuł przetargu:
AKCJA ZIMA 2011 - 2012
CPV:
90.62.00.00-9
Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro
Warunki:
II.1.3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na mechanicznym odśnieżaniu dróg gminnych w Gminie Kornowac (sołectwa: Łańce, Kobyla, Kornowac, Pogrzebień, Rzuchów). Wykaz dróg gminnych przeznaczonych do odśnieżania Zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy.
W celu rozstrzygnięcia przetargu Zamawiający proponuje złożenie oferty w dwóch wariantach:
Wariant I: Bieżące odśnieżanie dróg gminnych w całej Gminie tj. sołectwa: Łańce, Kobyla, Kornowac, Pogrzebień, Rzuchów
Wariant II: Wskazane przez Oferenta sołectwo
PREFEROWANY BĘDZIE WARIANT I
Wymagany termin realizacji zamówienia od 15 listopada 2011r. do 15 marca 2012r.
Zamawiający dopuszcza wcześniejsze niż 15.11 2011r. lub późniejsze niż 15.03.2012r. świadczenie usług przez Wykonawcę, jeżeli będzie to wynikało z sytuacji atmosferycznej (opady śniegu, gołoledź). O wcześniejszym lub wydłużonym terminie świadczenia usług Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
strona 2
" Usługa winna być prowadzona zgodnie z warunkami technicznymi, przepisami o ruchu drogowym i BHP oraz zaleceniami zamawiającego,
" Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i roszczenia osób trzecich wynikłe w trakcie prowadzenia robót.
" Oferent, którego oferta została wybrana po otrzymaniu zawiadomienia pisemnego podpisze z Inwestorem umowę.
Oferty należy składać w całości lub odrębnie na każde sołectwo.
W przypadku otrzymania ofert o tych samych cenach Inwestor dokona podziału sołectw pomiędzy poszczególnych oferentów za ich zgodą. W przypadku nie wyrażenia zgody co do podziału sołectw przez oferentów o tych samych cenach ofert Zamawiający prowadzi z Oferentami negocjacje. Wszystkie stronice oferty powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę oraz kolejno ponumerowane i trwale połączone, zszyte celem uniemożliwienia dekompletacji.
II.1.4 Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających ( art.67 ust. 1 pkt 6 Pzp)
II.1.5 Wspólny Słownik Zamówienia (CPV): 90.62.00.00-9
II.1.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
II.1.7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych
II.2 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Wymagany termin realizacji zamówienia od 15 listopada 2011r. do 15 marca 2012r.
Zamawiający dopuszcza wcześniejsze niż 15.11 2011r. lub późniejsze niż 15.03.2012r. świadczenie usług przez Wykonawcę, jeżeli będzie to wynikało z sytuacji atmosferycznej (opady śniegu, gołoledź). O wcześniejszym lub wydłużonym terminie świadczenia usług Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
III. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE
III.1 Oferent wykona całość zadania siłami własnymi.
III.2 Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji przetargowej, a wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane przez oferenta na koszt własny.
III.3 Zamawiający odrzuci ofertę, w której dokonano zmian w kosztorysie/przedmiarze robót bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
III.4 Przy wykonaniu robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego (art. 10.1 ustawy z dnia 11.07.2003r., Dz.U.03.207.2016 z późn.zm.).
III.5 Kryterium oceny ofert
l.p. Opis kryteriów oceny Znaczenie
1 Cena 80%
2 Sprzęt do odśnieżania 20%
III.6 Wymagania od oferentów
O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy:
Strona 3
III.6.1 Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
III.6.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.6.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.6.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
III.6.5 W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, przedłożone dokumenty (umowa spółki, uchwała wspólników lub wypis z Rejestru Sądowego) winny wykazywać, że złożenie oferty nie następuje z naruszeniem przepisu art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych z 15.09.2000r. (Dz.U.00.94.1037).
III.6.6 Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę sam lub jako reprezentant spółki. W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty na dane sołectwo zostaną one odrzucone na podst. art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.6.7 Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki:
a) Spełniać warunki określone w pkt III.6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -"Wymagania od oferentów" przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich oferentów.
b) Zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. III.9 SIWZ - "Zawartość oferty" od każdego podmiotu.
c) Musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony.
d) Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny /lider/ i jego upoważnienie
będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów.
e) Zawierać umowę "pro forma" spółki, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację zadania.
III.6.8 Oferta musi obejmować całość zamówienia.
III.6.9 Oferent wykona zadania własnymi siłami.
III.6.10 Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę sam (lub jako reprezentant spółki) dla wariantu pierwszego lub tylko jedną ofertę na poszczególne sołectwo dla wariantu drugiego.
Oferent może złożyć ofertę na dwa, trzy lub cztery sołectwa. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę na dane sołectwo zostanie wyłączony z postępowania.
Termin realizacji:
od 15.11.2011 r. do 15.03.2012 r.
Osoba odpowiedzialna:
Kramarczyk Gilbert
Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kornowac
ul. Raciborska 48
44-285 Kornowac
Oferty można składać do:
2011-10-10 godz: 09:00
Otwarcie ofert:
2011-10-10 godz: 09:15
Miejsce otwarcia ofert:
Sala Narad Urzedu Gminy Kornowac
ul. Raciborska 48
44-285 Kornowac
Kryteria wyboru:
III.15 Ocena ofert
1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych pomyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym oferenta.
2. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
l.p. Opis kryteriów oceny Znaczenie
1 Cena 80%
2 Sprzęt do odśnieżania 20%
3. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
5. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Nazwa kryterium: Cena
Wzór : (cena najniższa/cena oferowana) x 80 pkt.
Sposób oceny: rachunkowy według powyższego wzoru
Nazwa kryterium: Sprzęt do odśnieżania
Wzór : (sprzęt o najwyższej mocy/sprzęt o oferowany mocy) x 20 pkt.
Sposób oceny: rachunkowy według powyższego wzoru
Sprzęt (ciągniki, samochód ciężarowy…): o mocy do 60 kM - 0 pkt.
od 60kM do 85 kM - 75 pkt.
powyżej 85 kM - 100 pkt.
Wadium:
nie wymaga
Uwagi:
Firmy uczestniczące
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Kornowac