Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
|
PRZEBUDOWA DOMU NAUCZYCIELA
NA PRZEDSZKOLE PUBLICZNE
w Pogrzebieniu
Numer ogłoszenia: 103312-2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kornowac , ul. Raciborska 48, 44-285 Kornowac, woj. śląskie, tel. 032 4301037-39, faks 032 4301333.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kornowac.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DOMU NAUCZYCIELA NA PRZEDSZKOLE PUBLICZNE w Pogrzebieniu
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i rozbudowa byłego domu nauczyciela na przedszkole publiczne w Pogrzebieniu na działce nr 293/46.
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane :
1) Roboty remontowo – budowlane.
W zakres robót remontowo – budowlanych wchodzą: Roboty rozbiórkowe ścianek działowych, kominów oraz pokrycia dachowego. Roboty ziemne pod piwnice i ławy fundamentowe. Wykonanie ław fundamentowych, ścian piwnic i stropu piwnic. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych. Murowanie ścian nośnych i ścianek działowych. Wykonanie nadproży, wieńcy i schodów. Wykonanie dachu drewnianego wielospadowego z kryciem dachu blachą dachówkopodobną z ociepleniem. Montaż okien i drzwi. Wykonanie tynków i posadzek. Roboty wykończeniowe i towarzyszące.
2) Roboty elektryczne.
W zakres instalacji elektrycznych wchodzi: instalacja oświetleniowa na parterze i piwnicy, instalacja gniazd wtykowych 230V / 400V, montaż tablic rozdzielczo – pomiarowych, instalacja połączeń wyrównawczych, zasilanie budynku, wykonanie instalacji odgromowej.
3) Roboty instalacyjne wod.-kan. i c.o.
W zakres instalacji wod.-kan.i c.o wchodzą: Doprowadzenie wody do budynku z istniejącej sieci wodociągowej z rozprowadzeniem. Wykonanie instalacji ciepłej wody i cyrkulacji z doprowadzeniem z podgrzewacza wody zlokalizowanego w kotłowni budynku szkoły. Wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej z montażem urządzeń sanitarnych. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z montażem grzejników płytowych. Doprowadzenie siecią przewodów preizolowanych czynnika grzewczego dla instalacji c.o., ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulację c.u.w. Z istniejącej kotłowni zlokalizowanej w budynku szkoły.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
45214100-1 – Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 – Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45317000-2 – Inne instalacje elektryczne
45310000-2 – Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 18 000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 (dwóch) zadań tj. budowy, przebudowy lub remontów budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 700 000 PLN, netto, każde.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże posiadanie:
1).Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty dotyczące należenia do tej samej grupy kapitałowej, tzn. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej- wg załączonego wzoru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1).Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy:
a). możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:
- przekazanie terenu budowy
- przekazanie dokumentów budowy
b). możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, wstrzymania i wznowienia robót, ze względu na:
- oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. przy czym wyłącznie o okres wyczekiwania wykraczający poza terminy ustawowe, wynikające z odrębnych przepisów do wydania opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
- roboty dodatkowe wstrzymujące wykonanie robót podstawowych o czas ich wykonania,
- zmianę technologii wykonywania prac,
- zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania,
- działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej.
c). Wykonawca nie będzie miał prawa do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2). Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:
a). rezygnacja z wykonania części robót,
b). zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kornowac.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kornowac, ul. Raciborska 48, 44-285 Kornowac, pokój 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 r. godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
WÓJT GMINY
Grzegorz Niestrój
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Kornowac