Przetargi - rozstrzygnięte

PRZEBUDOWA DOMU NAUCZYCIELA NA PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W POGRZEBIENIU

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.kornowac.pl

 

PRZEBUDOWA DOMU NAUCZYCIELA

NA PRZEDSZKOLE PUBLICZNE

w Pogrzebieniu

 

 Numer ogłoszenia: 103312-2013; data zamieszczenia: 14.03.2013

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kornowac , ul. Raciborska 48, 44-285 Kornowac, woj. śląskie, tel. 032 4301037-39, faks 032 4301333.

Adres strony internetowej zamawiającego:  www.bip.kornowac.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DOMU NAUCZYCIELA NA PRZEDSZKOLE PUBLICZNE w Pogrzebieniu

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3)                Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i rozbudowa byłego domu nauczyciela na przedszkole publiczne w Pogrzebieniu na działce nr 293/46.

 

Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane :

1)      Roboty remontowo – budowlane.

W zakres robót remontowo – budowlanych wchodzą: Roboty rozbiórkowe ścianek działowych, kominów oraz pokrycia dachowego. Roboty ziemne pod piwnice i ławy fundamentowe. Wykonanie ław fundamentowych, ścian piwnic i stropu piwnic. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych. Murowanie ścian nośnych i ścianek działowych. Wykonanie nadproży, wieńcy i schodów. Wykonanie dachu drewnianego wielospadowego z kryciem dachu blachą dachówkopodobną z ociepleniem. Montaż okien i drzwi. Wykonanie tynków i posadzek. Roboty wykończeniowe i towarzyszące.

2)  Roboty elektryczne.

W zakres instalacji elektrycznych wchodzi: instalacja oświetleniowa na parterze i piwnicy, instalacja gniazd wtykowych 230V / 400V, montaż tablic rozdzielczo – pomiarowych, instalacja połączeń wyrównawczych, zasilanie budynku, wykonanie instalacji odgromowej.

3)  Roboty instalacyjne wod.-kan. i c.o.

W zakres instalacji wod.-kan.i c.o wchodzą: Doprowadzenie wody do budynku z istniejącej sieci wodociągowej z rozprowadzeniem. Wykonanie instalacji ciepłej wody i cyrkulacji z doprowadzeniem z podgrzewacza wody zlokalizowanego w kotłowni budynku szkoły. Wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej z montażem urządzeń sanitarnych. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z montażem grzejników płytowych. Doprowadzenie siecią przewodów preizolowanych czynnika grzewczego dla instalacji c.o., ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulację c.u.w. Z istniejącej kotłowni zlokalizowanej w budynku szkoły.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):   45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę

    45214100-1 – Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych    

      45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

      45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne

      45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne

      45332300-6 – Roboty instalacyjne kanalizacyjne

      45317000-2 – Inne instalacje elektryczne

      45310000-2 – Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 18 000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

       Warunek zostanie spełniony, jeżeli  wykonawca wykaże  wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania   ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:  co najmniej 2 (dwóch) zadań tj. budowy,  przebudowy lub   remontów budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej  700 000 PLN, netto, każde.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

         Warunek zostanie spełniony, jeżeli  wykonawca wykaże posiadanie:

1).Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1)      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

  • Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty dotyczące należenia do tej samej grupy kapitałowej, tzn. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej- wg załączonego wzoru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

      Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w niżej wymienionych  przypadkach:

 

1).Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy:

a). możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:

-  przekazanie terenu budowy

-  przekazanie dokumentów budowy

b).  możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, wstrzymania i wznowienia robót, ze względu na:

          -  oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia   itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych  opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. przy czym wyłącznie o okres wyczekiwania wykraczający poza terminy ustawowe, wynikające z odrębnych przepisów do wydania opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.

     -  roboty dodatkowe wstrzymujące wykonanie robót podstawowych o czas ich wykonania,

     -  zmianę technologii wykonywania prac,

     -  zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania,

     -  działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej.

c). Wykonawca nie będzie miał prawa do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

      2). Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:

            a). rezygnacja z wykonania części robót,

            b). zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.bip.kornowac.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kornowac, ul. Raciborska 48, 44-285 Kornowac, pokój 23.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 r. godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

                                                                                 WÓJT GMINY

                                                                               Grzegorz Niestrój

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Rozwoju Infrastruktury i Zasobów Naturalnych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marian Rogoś
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 marca 2013 09:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Kubica
Ilość wyświetleń: 2820
08 kwietnia 2013 13:48 (Sylwia Kubica) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu.
26 marca 2013 13:02 (Justyna Sibila) - Dodanie załącznika [odpowiedzi_na_zadane_pytania_nr_2.odt] do dokumentu.
25 marca 2013 15:37 (Justyna Sibila) - Dodanie załącznika [odpowiedzi_na_zadane_pytania_nr_1.odt] do dokumentu.