Kornowac: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu kompletnych instalacji solarnych w ramach projektu: Gmina Naturalnie Słoneczna - montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie gminy Kornowac
Numer ogłoszenia: 27550 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kornowac , ul. Raciborska 48, 44-285 Kornowac, woj. śląskie, tel. 032 4301037-39, faks 032 4301333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu kompletnych instalacji solarnych w ramach projektu: Gmina Naturalnie Słoneczna - montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie gminy Kornowac.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji ciepłej wody poprzez opracowanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach oraz montaż instalacji solarnej do podgrzewania ciepłej wody użytkowej w 452 budynkach mieszkalnych na terenie gminy Kornowac celem obniżenia kosztów podgrzewania wody i zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej polegać będzie na dostawie i montażu kompletnych zestawów solarnych opartych na płaskich kolektorach słonecznych dla mieszkańców gminy Kornowac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 10 - program funkcjonalno - użytkowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150000,00 zł, słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują zmiany umowy w sytuacjach określonych we wzorze umowy w § 17 w niżej wymienionych przypadkach: I. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: 1. wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, które w sposób obiektywny uniemożliwiają terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; 2. prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i przez niego niezawinionych, jeżeli uniemożliwia to terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; 3. działanie siły wyższej; 4. zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania, 5. nieprzekazanie przez Zamawiającego Wykonawcy części terenu do prowadzenia robót, jeżeli w sposób istotny dezorganizuje to wykonywanie robót przez Wykonawcę i bezpośrednio wpływa na brak możliwości dochowania umownego terminu zakończenia robót budowlanych - przedłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy maksymalnie o ilość dni wynikających z opóźnienia przekazania części terenu budowy, 6. niewykonanie przez właścicieli budynków, w których mają zostać wykonane instalacje solarne - prac będących w ich gestii, których brak w znacznym stopniu utrudnia lub uniemożliwia przez okres dłuższy niż 1 miesiąc przystąpienie do wykonania przez Wykonawcę instalacji solarnych w tych budynkach, II Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: 1. niezależna od stron rezygnacja właściciela budynku z montażu urządzeń solarnych, 2. zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), 3. zmiana ilości kolektorów usytuowanych poza budynkiem (kolektory wolnostojące na gruncie) - zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4. ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego (np. zmniejszenie liczby budynków objętych realizacją robót) ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej wyżej wynagrodzenie umowne ulegnie obniżeniu proporcjonalnie do ilości robót objętych rezygnacją. III. W przypadku określonym w ust. I Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego wykazania obiektywny brak swojej winy, w tym m.in. wobec konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, uzgodnień lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów; oczekiwania na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres oczekiwania nie wynika z braku niezwłocznego albo wadliwego podjęcia czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. przy czym o okres oczekiwania wykraczający poza termin wynikający z przepisów zobowiązanego do wydania opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. IV. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kornowac.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kornowac ul. Raciborska 48, pokój 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet V, Działanie 5.3 Czyste i odnawialne źródła energii, Gmina Naturalnie Słoneczna - montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie gminy Kornowac..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Kornowac