Infrastruktury punktu spoczynkowego dla rowerzystów w Kornowacu – wykonanie nawierzchni z kostki granitowej – w ramach realizacji projektu „Uzupełnienie infrastruktury tras rowerowych czesko – polskiego pogranicza poprzez budowę punktu spoczynkowego w Kornowacu”
Zamawiający:
Gmina Kornowac
44-285 Kornowac ul. Raciborska 48
NIP 6391979757
REGON 276258411
Termin wykonania: do 31 października 2022 r.
Okres gwarancji – 36 miesiące.
Osoby do kontaktów: Michał Krasek, tel. 32 4301037 w. 115
Ofertę można składać w następujących formach:
1) Pisemnie w zaklejonej kopercie z wypisanym tytułem „Oferta – nawierzchnia z kostki granitowej” i oznaczeniem oferenta, w sekretariacie Urzędu Gminy Kornowac, w terminie do 02-08-2022 r. do godz. 9:00;
2) Elektronicznie w postacie wiadomości e-mail, z ofertą wraz z załączonymi dokumentami określonymi w formularzu oferty, na adres oswiata@kornowac.pl, w terminie do 02-08-2022 r. do godz. 9:00 - w tytule wiadomości wpisując " Oferta – Oferta – nawierzchnia z kostki granitowej"
3) Elektronicznie poprzez bazę konkurencyjności – nr ogłoszenia 2022-18696-118059
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy – w sytuacji poszerzenia lub zmniejszenia zakresu usługi;
2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia – wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy;
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia – zaistnienie po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutki;
4. W sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym, a inną niż wykonawca stroną, w szczególności instytucjami nadzorującymi wdrażanie przedmiotu umowy, w ramach którego, realizowane jest zamówienie.
5. W sytuacji, gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień.
6. Opóźnienie zamawiającego w przekazywaniu materiałów lub informacji koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w pkt 7 lit h sekcji 1.1 załącznika nr 23 do Podręcznika Beneficjenta Dofinansowania Programu Interreg V-A RCZ – RP.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Kornowac