Przetargi - unieważnione

Infrastruktury punktu spoczynkowego dla rowerzystów w Kornowacu – wykonanie nawierzchni z kostki granitowej – w ramach realizacji projektu „Uzupełnienie infrastruktury tras rowerowych czesko – polskiego pogranicza poprzez budowę punktu spoczynkowego w Kornowacu”


Gmina Kornowac zaprasza do złożenia oferty na wykonanie: 

Infrastruktury punktu spoczynkowego dla rowerzystów w Kornowacu – wykonanie nawierzchni z kostki granitowej – w ramach realizacji projektu „Uzupełnienie infrastruktury tras rowerowych czesko – polskiego pogranicza poprzez budowę punktu spoczynkowego w Kornowacu” 


Zamawiający:

Gmina Kornowac
44-285 Kornowac ul. Raciborska 48
NIP 6391979757
REGON 276258411

Termin wykonania: do 31 października 2022 r.

Okres gwarancji – 36 miesiące.

Osoby do kontaktów: Michał Krasek, tel. 32 4301037 w. 115


Ofertę można składać w następujących formach:

1) Pisemnie w zaklejonej kopercie z wypisanym tytułem „Oferta – nawierzchnia z kostki granitowej” i oznaczeniem oferenta, w sekretariacie Urzędu Gminy Kornowac, w terminie do 02-08-2022 r. do godz. 9:00;

2) Elektronicznie w postacie wiadomości e-mail, z ofertą wraz z załączonymi dokumentami określonymi w formularzu oferty, na adres oswiata@kornowac.pl, w terminie do 02-08-2022 r. do godz. 9:00 - w tytule wiadomości wpisując " Oferta – Oferta – nawierzchnia z kostki granitowej"

3) Elektronicznie poprzez bazę konkurencyjności – nr ogłoszenia 2022-18696-118059


Warunki zmiany umowy

1. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy – w sytuacji poszerzenia lub zmniejszenia zakresu usługi;
2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia – wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy;
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia – zaistnienie po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutki;
4. W sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym, a inną niż wykonawca stroną, w szczególności instytucjami nadzorującymi wdrażanie przedmiotu umowy, w ramach którego, realizowane jest zamówienie.
5. W sytuacji, gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień.
6. Opóźnienie zamawiającego w przekazywaniu materiałów lub informacji koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy.


Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w pkt 7 lit h sekcji 1.1 załącznika nr 23 do Podręcznika Beneficjenta Dofinansowania Programu Interreg V-A RCZ – RP.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Promocji Funduszy Zewnętrznych i Edukacji
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lipca 2022 11:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Krasek
Ilość wyświetleń: 603
14 lipca 2022 12:20 (Michał Krasek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 lipca 2022 12:19 (Michał Krasek) - Dodanie załącznika [zaproszenie_do_zlozenia_ofertynawierzchnia_z_kostki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 lipca 2022 12:19 (Michał Krasek) - Usunięcie załącznika [zaproszenie_do_zlozenia_ofertynawierzchnia_z_kostki.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)